sobota, 15 czerwca 2013

Endomondo. Dzień I

ENDMONDO to aplikacja dostępna na każdy smartfon. Mam do wyboru wersję bezpłatną jak i wersję PRO. Ja posiadam tę drugą - płatną. Chociaż powiem szczerze, że dla takiego początkującego sportowca jak ja wystarcza zdecydowanie wersja bezpłatna. Z kolei mój mąż - sportowiec, jest zachwycony PRO ;)
Do rzeczy, co nam daje Endomondo? 
Dla mnie przede wszystkim motywację! Pomimo, że tel. liczy mi czas, dystans, prędkość i kalorie przy każdym treningu to na dodatek zrzuca to wszystko na stronę endomondo i facebook, dzięki czemu możemy rywalizować z przyjaciółmi.
Szczerze polecam każdemu! 




Dziś trening z Ewą Chodakowską. Do tej pory ćwiczyłam Skalpel, trochę nieregularnie, ale mam nadzieję, że to się zmieni dzięki temu blogowi. 
Od razu powiem Wam, jakie są moje wymiary ;) 
Wzrost 173cm,
waga 54kg,
talia 66cm (po śniadaniu;)),
brzuch 80cm,
biodra 90cm,
biust 80cm,
udo 48,5cm,
łydka 35,5cm,
biceps prawie 24cm;)

Moim zdaniem nie jest źle;) Ale zawsze może być dużo lepiej. Moje cele to ładniejsza pupa, zgrabniejsze łydki, płaski brzuch i jędrniejsze piersi. Dziś zaczynam trening Killer!
 
A więc jeszcze ostatni łyk kawy i zaczynam:)



Na koniec trochę inspiracji:









Źródło: zszywka.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz